dag 22-23-24

DAG 22

Deze dag een auto met chauffeur geregeld om ons naar Sukawati te rijden. Dit is een klein dorp met een centrum vol met winkeltjes die vol gestouwd zijn met Bali-snuisterijen. Tevens is er nog een grote pasar (markt). Omdat het te heet was en Loes nogal benauwd is in de smalle straatjes, zijn we er maar een uur gebleven. Daarna nog wat ijs gekocht in Ubud bij ons favoriete ijswinkel, vlakbij ons hotel. Deze ijswinkel verkoopt alle smaken ijs. En wat de smaak is dat zit er ook in grote hoeveelheid in. Door de warmte gevlucht naar ons balkon, waar het altijd lekker koel is. Nog wat gelezen op de e-reader en tablet. Later wilde Ik nog een bad nemen in ons hotelkamer. Na een tijdje kwamen we er achter dat die behoorlijk vol was. Maar nog net op tijd. Bij het voorzichtig instappen van het bad gleed ik uit en met grote golven als gevolg. Het bad was haast leeg. Een vrouw heeft een uur moeten dweilen. In het vervolg maar gewoon weer mandiën. Wel zo veilig. Zoals elke avond nog een filmpje op de laptop en het was daarna weer slapen geblazen.

DAG 23

Omdat we allebei niet echt lekker waren een relax-dag op het balkon. Beetje gezwommen en dat was het.

DAG 24

In een geweldige hitte zijn we wezen lopen naar een ander gedeelte van Ubud waar we nog nooit waren geweest. Daar zou een andere markt zijn voor de lokale bewoners. En stukken goedkoper dan de markt in het centrum. Het was een beste tippel en op een gegeven ogenblik dachten we allebei dat we in plaats van T-shirts. twee dweilen aan hadden. Waarschijnlijk is de kouwe periode van dertig graden en een lekker briesje voorbij. De markt was niet veel bijzonders. Vies en klein. Maar de wandeling vergoedde veel. Even wat gedronken bij Bibuanu en daarna allebei ernaast een pedicure genomen. Lekker voetmassage na zo'n wandeling. Toen met gestage spoed terug naar ons balkonnetje. Deze is zeer groot, zodat de paus hier met Pasen wel kan staan. Onderweg werd Loes nog onwel van de warmte, maar we hebben het gered. In het hotel bleek dat er meer toeristen waren gekomen. Deze lagen zomaar in 'ons' zwembad. Het moest verboden worden. Het weer veranderde, het werd donker en begon te donderen en kregen we weer een klein beetje regen. Het waren beste klappen van het onweer.

Door onderhoud aan de website was het niet mogelijk om er foto's op te zetten. Vanavond maar weer proberen.

Zie nu dat we weer foto's kunnen plaatsen. Zal ons benieuwen

tessa

Altijd lekker wat leesvoer om half drie snachts als je uit je bed geschreeuwd word en het moet negeren! Tig decibel om moeilijk te negeren. Na het lezen viel de stilte om me heen........ :) tnx!!! Hihihi. Tot snel. We missen jullie. Dj vraagt continu: waar zijn jou papa en mama. Sunnery is het wiegen is oma haar armen al helemaal ontwent en ik mis dat ik niet gewoon ff kan bellen om gewoon te bellen.

Tot snel
Xxx de tokkies