dag 1 en 2

DAG 1 en 2

We zijn er. Na ongeveer 24 uur reizen kunnen we genieten van het koloniale Bali. Na een tussenstop in Dubai van een uurtje die nagenoeg voorspoedig ging. Je mocht er voor 40 minuten uit. Even gelopen op het vliegveld. Niet wetende dat als je eenmaal uit het vliegtuig was dat je eerst over het hele vliegveld moet lopen voordat je terug kon komen bij het vliegtuig. Dus met een groep Nederlanders rennend en met klotsende oksels ons weer gemeld bij de gate. Uiteraard net op tijd. Geen paniek, want daar moesten we alsnog wachten. Op naar Jakarta. Daar moesten we overstappen om naar Bali te kunnen. Je wordt uit het vliegtuig gelaten en zoek het maar verder uit. Na wat zoeken hadden we de gate gevonden. Om daar puffen te horen dat de gate veranderd was. Hup maar weer terug. In het vliegtuig is het toch raar dat je mensen in een boerka zie. Als je dit in een vliegtuig ziet denk je toch even na. In Denpasar stond de hoteleigenaar al ons op te wachten met de auto om ons naar een ander hotel te brengen, want hij had een overboeking gedaan. We vonden het voor 1 nacht niet erg want we waren toch wel moe. Maar we hebben zelden zo'n troosteloos hotel gezien en dan zeker de ontbijtzaal. Op de hotelkamer kwamen we achter dat mijn koffer de regenbui op Denpasar tijdens het transport van het vliegtuig naar de transportband niet doorstaan heeft. Alles was binnen zeiknat. Die 'klojo's' hadden er onbeschermd mee door de regen gereden. Volgende dag opgehaald door de eigenaar en naar het goede hotel gebracht. Het regent hier nu regelmatig en hard. Het is nu bewolkt maar nog broeierig warm. Dus zweten geblazen. Het regent elke keer voor een uurtje ofzo en daarna is het weer warm. Alles is nu uitgepakt voor vijf dagen in dit hotel en daarna kijken we wel weer verder. Al weer een paar keer gegeten hier op het eiland en dat blijft toch elke keer weer een zaligheid. De vriendelijkheid die hebben we gemist. Loes zit alweer bij een massage salon om te herstellen van de reis. Ook vandaag houden we het rustig. Toch een beetje bijkomen van de jetlag. Voor de kinderen ons telefoonnummer is 62

wolter en marga

het verhaal komt ons bekend voor, even een tip een waterdichte koffer (samsonite) wij hebben in nov niet veel regen gehad maar hou ond op de hoogte en doe Lina & Koos de groeten
Greets W&M

Janneke en Wim

Fijn dat jullie de reis achter de rug hebben. Dat is toch elke keer weer een hele zit. Ik zag het voor me, zo'n hele groep paniekerig hollend over het vliegveld. Zat er niet toevallig iemand met een rollator tussen die in Dubai is achtergebleven?

Jammer van het troosteloze hotel maar er zijn genoeg andere mogelijkheden daar, heb ik begrepen.

We gaan het lezen!

Liefs,
Janneke

tessa

Ah beetje zeuren over natte kleren....
Wij mogen pas zeuren over die verrekte kou!!!

Ennuh is mama niet twee weken gelden nog voor een massage geweest??

Hier is alles goed