vol verwachting klopt ons hart

Het gaat gebeuren. Morgen om 06.00 naar Schiphol voor de toch wel lange reis naar Bali. Alles is ingepakt en we zijn klaar voor wat warmte. Net op het moment dat het in Nederland koud gaat worden. Goed gepland. We vliegen voor de eerste keer met Garuda, met een stop in Dubai en een overstap in Jagarta. Deze hindernissen duren niet zo lang (Dubai een uur en Jakarta 2 uur). Totaal duurt de reis zo'n 17 uur. Ons eerste hotel is 'Ombak Putih Bungalows' in het dorpje Tunjung Benoa, aan de grens van Nusa- Dua in het zonnige zuiden van Bali. (Zie de foto's die al de site staan). Al geregeld met de eigenaar dat we opgehaald worden op het vliegveld Denpasar. De andere hotels gaan we nog regelen op Bali. We hopen het dat deze vakantie net zo mooi wordt als de vorige keer. Afwachten maar. We hopen dat het in Nederland niet te koud wordt en dat jullie onze berichtjes en foto's leuk vinden

Jos en Jolanda

Lieve Loes en Martin,
Goede reis (Garuda is top!), veel plezier en ga heerlijk genieten van een altijd heel relaxed en zonovergoten Bali!!
We blijven jullie volgen en zijn heel benieuwd wat deze vakantie gaat brengen.
Liefs uit Vleuten

wolter

ook namens mij ons een goede reis toegewens hou alles goed bij wij willen volgend jaar weer
greets W&M

jesse en jose

Ook namens ons een relaxe reis toegewenst.
niet te veel eten he.maar geniet er meer van.

groetjes. J&J

Hans

Goede reis. Veel plezier. Lekker eten en op zijn tijd lekker luieren.
Groetjes,
Hans.

tessa

Garuda??? Dat klinkt als een onveilig vliegtuigmaatschappij-tje en grote kans op neerstorten.........

Nee hoor fijne vakantie en maak jullie niet dik over ons!