Bali II

We hebben gisteren toch geboekt voor weer een reis naar Bali. Misschien dat we ook naar Java nog gaan. Maar eerst naar Bali in februari. Na het weekend eerst naar het stadhuis om mijn paspoort te verlengen. We hebben nog geen hotel, maar we hebben nog 4 weken om dat te regelen. Deze reis probeer ik met een netbook en tablet op deze site tekrijgen. Dus nog niet veel te vermelden, alleen dat we weer gaan.
Laughing

Suzanna

Te gek, ik ben heel benieuwd.

Rita Raaff

Wat leuk om te horen, dat jullie weer naar Bali willen gaan. En al zo gauw in februari. We gaan jullie vakantieverhalen dan weer volgen. Donald en Rita

Jeannette

Oooooo wat een heerlijk vooruitzicht. Ik wil ook. Ik ga jullie weer lekker volgen via deze site. Groetjes Jeannette

Janneke

Hee Loes en Martin,

Wat leuk!! lekker ontspannen daar (massages) en genieten van alles wat je ziet. Ben heel benieuwd naar je verhalen Loes.
liefs,
Janneke

peggy

Wat leuk dat jullie naar Bali gaan.Een heerlijk vooruit zicht en natuurlijk ga ik de belevenissen volgen.

Pauline

Wat leuk dat we weer mee kunnen reizen naar Bali al is het via de digitale snelweg! Het vakaniehuis ziet er prima uit. Wat wil je ook, het staat in de zon en onder de palmen:) Wie wil dat niet in februari!!!

kitty

Wat een heerlijk vooruitzicht!!! Kan ik mee in de koffer?
Groetjes kitty

Jos en Jolanda

Hallo Loes en Martin,
Ook wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen. Begrijpen we het nou goed dat jullie op Bali een huis willen kopen?

Martin

Hi Jos en Jolanda
Er is al wel wat aangeboden en we gaan daarom ook zeker kijken, maar in principe gaan we daar niet vast wonen. Maar een huisje voor stand-by is nooit weg als de prijs goed is.

Rita Raaff

Nog een paar dagen en dan is het zover. Heerlijk naar Indonesie. Staan de koffers al klaar? Loes je krijgt de groeten van Nonna Litay. Ze heeft met jou op de lagere school gezeten. Ik kom haar regelmatig tegen als ik ga sporten.
Jullie een goede reis toegewenst en geniet van jullie vakantie.

Pauline

Jullie gaan op het juiste moment weg. Koud en sneeuw, wat moet je ermee!! Een hele goede reis en heel veel plezier:)

Gr. Pauline.

Suzanna Raaff

Wens jullie een hele fijne vakantie. Geniet van het lekker eten en vooral van het warme weer. Heel veel plezier in Bali en wens jullie een goede reis.